بستن پنجره
فرادرس - مجموعه آموزش‌های ویدئویی  مهندسی کامپیوتر - طراحی الگوریتم - ساختمان داده
بستن پنجره     نوشته‌های پربازدید اخیر

»    محاسبه‌ی دترمینان ماتریس

»    اشاره‌گرها در زبان ++C

»    الگوریتم جستجوی اول عمق (DFS)

»    الگوریتم جستجوی اول سطح (BFS)

»    الگوریتم دایکسترا

»    حلقه‌های تکرار در ++C

»    روش برنامه‌نویسی پویا

بستن پنجره
وبگاه
اشتراک‌گذاری در LinkedIn     Cloob     اشتراک‌گذاری در Twitter
اشتراک‌گذاری در Facebook     ارسال با Telegram     Google Plus
بستن پنجره
وبگاه     این صفحه
اشتراک‌گذاری در LinkedIn     Cloob     اشتراک‌گذاری در Twitter     اشتراک‌گذاری در Facebook     ارسال با Telegram     Google Plus

نوشته‌ها با موضوع اطلاع‌رسانی مسابقات برنامه‌نویسی

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین می‌توانند خبرهای برگزاری چنین مسابقاتی رو در بخش «اطلاع‌رسانی مسابقات برنامه‌نویسی» پیگیری و مشاهده نمایند.

برچسب‌ها

آمادگی المپیاد کامپیوتر آمادگی مسابقه برنامه‌نویسی آموزش الگوریتم آموزش ساختمان داده‌ها اطلاع‌رسانی مسابقات هوش مصنوعی الگوریتم الگوریتم دایکسترا الگوریتم فلوید-وارشال الگوریتم‌های بازگشتی الگوریتم‌های برنامه‌نویسی پویا الگوریتم‌های تقسیم و غلبه الگوریتم‌های حریصانه الگوریتم‌های عقبگرد الگوریتم‌های گراف الگوریتم‌های مرتب‌سازی الگوریتم‌های مسیریابی الگوریتم‌های کوتاهترین مسیر برنامه‌نویسی ++C پیمایش گراف تکنیک‌های طراحی الگوریتم‌ها جستجوی اول سطح جستجوی اول عمق حل سوالات ACM-ICPC حل سوالات Timus Online Judge حل سوالات UVa Online Judge حل سوالات مسابقات برنامه‌نویسی درخت پوشا درخت‌ها ساختمان داده‌ها سوالات UVa Online Judge سوالات چالشی برنامه‌نویسی سوالات مسابقات ACM-ICPC سوالات مسابقات برنامه‌نویسی بیان صف گراف ماتریس محاسبات ریاضی مسأله‌های الگوریتمی مسابقه برنامه‌نویسی مسابقه برنامه‌نویسی CodeChef مسابقه برنامه‌نویسی Codeforces مسابقه برنامه‌نویسی Quera مسابقه برنامه‌نویسی آنلاین مسابقه برنامه‌نویسی چالشی مسابقه برنامه‌نویسی هوش مصنوعی نمونه سوال مسابقه ACM نمونه سوالات مسابقه برنامه‌نویسی ویدئوی آموزشی کتاب الکترونیکی کتاب مسابقات برنامه‌نویسی کتابخانه قالب استاندارد ++C آمادگی مسابقه ACM آموزش برنامه‌نویسی ++C آموزش طراحی الگوریتم اطلاع‌رسانی مسابقات برنامه‌نویسی ترجمه فارسی سوالات کتاب Programming Challenges ترجمه‌ی فارسی سوالات ACM ترجمه‌ی فارسی سوالات UVa Online Judge ترجمه‌ی فارسی سوالات برنامه‌نویسی تمرین المپیاد کامپیوتر تمرین طراحی الگوریتم تمرین مسابقه برنامه‌نویسی تمرین مسابقه‌ی برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام سوالات برنامه‌نویسی مسئله‌های الگوریتمی مسأله‌های برنامه‌نویسی مسئله‌های برنامه‌نویسی مسابقات آنلاین برنامه‌نویسی مسابقات برنامه‌نویسی مسابقات برنامه‌نویسی ACM مسابقه آنلاین برنامه‌نویسی مسابقه برنامه نویسی مسابقه برنامه‌نویسی فارسی نمونه سوال فارسی مسابقات  ACM نمونه سوال فارسی مسابقات برنامه‌نویسی نمونه سوال فارسی مسابقه‌ی ACM

نوشته‌ها با موضوع برنامه‌نویسی ++C

» 

حلقه‌های تکرار در ++C


        آشنایی با حلقه‌های تکرار در زبان برنامه‌نویسی ++C و دستورات کنترلی مورد استفاده در آن
» 

آرایه‌ی ایستا و پویا در ++C


        آشنایی با آرایه‌ی پویای یک بعدی و کاربردهای آن در زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

قالب‌ها در ++C


        آشنایی با قالب‌ها به عنوان یکی از امکانات متمایز ++C از C
» 

اشاره‌گرها در زبان ++C


        آشنایی با مفهوم و عملکرد اشاره‌گرها در زبان برنامه‌نویسی ++C و ارائه مثالهایی از کاربرد آن
» 

آرایه پویای دو بعدی در ++C


        آموزش استفاده از آرایه‌ی پویای دو بعدی در زبان ++C
» 

کلاس‌های حافظه در ++C


        آشنایی با کلاس‌های حافظه و کاربرد آنها در زبان ++C
» 

متغیرهای مرجع در ++C


        معرفی متغیرهای مرجع در زبان برنامه‌نویسی ++C و آشنایی با مهمترین کاربردهای آنها
» 

سربارگذاری عملگرها در ++C


        آشنایی با مفهوم سربارگذاری عملگرها در زبان ++C
» 

توابع دوست کلاس در ++C


        آشنایی با توابع دوست کلاس در زبان برنامه‌نویسی ++C و کاربرد آنها در سربارگذاری عملگرها
» 

نکات مهم در برنامه‌نویسی به زبان ++C


        پنج نکته‌ی آموزنده در مورد برنامه‌نویسی به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

فایل سرآیند algorithm


        معرفی فایل سرآیند algorithm از کتابخانه قالب استاندارد زبان برنامه‌نویسی ++C به همراه نمونه کد
» 

ظرف‌ها در ++C


        معرفی انواع ظرف‌ها (نگهدارنده‌ها - containers) در زبان برنامه‌نویسی ++C

نوشته‌ها با موضوع الگوریتم‌ها

» 

روش تقسیم و غلبه


        آشنایی با روش Divide and Conquer (تقسیم و حل / تقسیم و غلبه) و کاربردهای آن در مرتب‌سازی، جستجو و حل مسائل الگوریتمی دیگر
» 

روش برنامه‌نویسی پویا


        آشنایی با روش برنامه‌نویسی پویا (یا برنامه‌ریزی پویا، برنامه‌سازی پویا - Dynamic Programming) به عنوان یکی از روش‌های پر کاربرد طراحی الگوریتم برای حل بهینه‌ی مسائل با مثالی از محاسبه‌ی دنباله‌ی فیبوناچی
» 

مرتب‌سازی حبابی


        آشنایی با روش مرتب‌سازی حبابی و بحث در مورد عملکرد آن، با قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

مرتب‌سازی انتخابی


        آشنایی با روش مرتب‌سازی انتخابی،همراه با قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

مرتب‌سازی درجی


        آشنایی با روش مرتب‌سازی درجی، همراه با قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

مرتب‌سازی سریع


        آشنایی با روش مرتب‌سازی سریع، همراه با قطعه کدهای نمونه به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

مرتب‌سازی ادغامی


        آشنایی با روش مرتب‌سازی ادغامی با قطعه کدهایی به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

مرتب‌سازی هرمی


        آشنایی با روش مرتب‌سازی هرمی (Heap Sort)
» 

روش حریصانه


        آشنایی با روش حریصانه و کاربردهای آن مانند مسأله‌ی خرد کردن پول
» 

الگوریتم دایکسترا


        آشنایی با الگوریتم دایکسترا برای یافتن کوتاهترین مسیر تک‌مبدأ در گراف وزن‌دار بدون یال منفی با قطعه کد به زبان ++C
» 

الگوریتم جستجوی اول سطح (BFS)


        معرفی الگوریتم جستجوی اول سطح (BFS) برای پیمایش گراف و کاربردهای آن به همراه قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

الگوریتم فلوید-وارشال


        آشنایی با الگوریتم فلوید-وارشال برای یافتن کوتاهترین مسیرهای گراف با قطعه کد نمونه به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

الگوریتم جستجوی اول عمق (DFS)


        معرفی الگوریتم جستجوی اول عمق (DFS) برای پیمایش گراف و کاربردهای آن به همراه قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C

نوشته‌ها با موضوع ساختمان داده‌ها

» 

لیست پیوندی


        بررسی مفهوم و روش پیاده‌سازی لیست پیوندی و توابع مرتبط آن به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

درخت Heap


        آشنایی با درخت Heap (هیپ، هرم یا کپه) به عنوان یکی از ساختمان های داده پرکاربرد و بررسی روش ساخت، درج گره و حذف گره و ارائه‌ی کد نمونه به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

صف اولویت‌دار


        آشنایی با صف اولویتی (Priority Queue)، کاربردها و نحوه‌ی پیاده‌سازی آن
» 

درخت جستجوی دودویی


        آشنایی با درخت جستجوی دودویی (Binary Search Tree) و عملیات جستجو و درج و حذف گره

نوشته‌ها با موضوع مسابقات برنامه‌نویسی

» 

مسأله‌ی مربی ناامید


        بررسی مسأله‌ی مربی ناامید، از سوالات مسابقات برنامه‌نویسی ACM
» 

مسأله‌ی Simple Addition


        بررسی مسأله‌ی Simple Addition از سوالات آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی
» 

مسأله‌ی چراغ راهنمایی


        بررسی سوال مسابقات برنامه‌نویسی Turn for MEGA و راه حل آن
» 

مسأله‌ی حداکثر مجموع


        بررسی مسأله‌ی حداکثر مجموع، از سوالات آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی
» 

مسأله‌ی دوستان خوب


        بررسی مسأله‌ی دوستان خوب، از سوالات مسابقات برنامه‌نویسی ACM
» 

مباحث کاربردی در مسابقات برنامه‌نویسی


        عناوین بخشی از مباحث پرکاربرد در سوالات مسابقات برنامه‌نویسی
» 

مسأله‌ی آسانسورها


        بررسی مسأله‌ی آسانسورها (Elevators)، از سوالات مسابقات برنامه‌نویسی ACM
» 

مسأله‌ی تاریخچه‌ی جدول


        بررسی مسأله‌ی تاریخچه‌ی جدول (Grid History)، از سوالات مسابقات برنامه‌نویسی بیان
» 

مسأله‌ی بشکه‌های آب


        بررسی مسأله‌ی بشکه‌های آب (Water Barrels)، از سوالات مسابقات برنامه‌نویسی بیان
» 

مسأله‌ی اعداد اردوش


        بررسی مسأله‌ی اعداد اردوش (Erdos Numbers) یا فاصله‌ی همکاری اردوش از سوالات آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی موجود در کتاب Programming Challenges و وبسایت UVa Online Judge
» 

مسأله‌ی انتخابات


        بررسی مسأله‌ی انتخابات، از سوالات مسابقه‌ی برنامه‌نویسی ACM-ICPC 2016 سایت تهران
» 

مسأله‌ی What Base Is This


        متن فارسی مسأله‌ی شماره‌ی 343 از UVa Online Judge، ار سوالات تمرینی کتاب‌های آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی
» 

مسأله‌ی Gholam's Simple Game


        متن فارسی مسأله‌ی Gholam's Simple Game از سوالات مسابقه‌ی برنامه‌نویسی ACM-ICPC 2010‌ منطقه‌ای سایت تهران
» 

مسأله‌ی Encrypted SMS


        متن فارسی مسأله‌ی Encrypted SMS از سوالات مسابقه‌ی برنامه‌نویسی ACM-ICPC 2007 منطقه‌ای سایت تهران
» 

مسأله‌ی 3n+1 Problem


        متن فارسی مسأله‌ی 3n+1 Problem (حدس کولاتز یا حدس 3n+1) از سوالات تمرینی کتاب‌های آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی و وبسایت UVa Online Judge
» 

مسأله‌ی The Trip


        متن فارسی مسأله‌ی The Trip از سوالات تمرینی کتاب‌های آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی و وبسایت UVa Online Judge
» 

مستندات دوره‌ی آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی دانشگاه استنفورد


        مستندات دوره‌ی Introduction to Programming Contests دانشگاه استنفورد با موضوع ریاضیات، ساختمان داده‌ها و الگوریتم‌های مورد نیاز برای شرکت در مسابقات برنامه‌نویسی
» 

مسأله‌ی Jolly Jumpers


        متن فارسی مسأله‌ی Jolly Jumpers از سوالات تمرینی کتاب‌های آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی و وبسایت UVa Online Judge

نوشته‌ها با موضوع کتاب الکترونیکی

» 

کتاب هنر مسابقات برنامه‌نویسی


        معرفی کتاب Art of Programming Contest برای علاقه‌مندان حل سوالات الگوریتمی و شرکت‌کنندگان مسابقات برنامه‌نویسی با قابلیت دانلود نسخه‌ی الکترونیکی
» 

کتاب چالش‌های برنامه‌نویسی


        معرفی کتاب Programming Challenges برای علاقه‌مندان حل سوالات الگوریتمی و شرکت‌کنندگان مسابقات برنامه‌نویسی یا معرفی پیوند دانلود فایل‌های صوتی، تصویری و اسلایدهای کلاس درس نویسنده
» 

کتاب Concrete Mathematics


        معرفی کتاب Concrete Mathematics برای علاقه‌مندان حل سوالات الگوریتمی و شرکت‌کنندگان مسابقات برنامه‌نویسی
» 

کتاب مقدمه‌ای بر الگوریتم‌ها


        معرفی کتاب Introduction to Algorithms (ویراست سوم) به عنوان مرجع مباحث طراحی الگوریتم‌ها و ساختمان داده‌ها
» 

کتاب طراحی الگوریتم با رویکردی خلاقانه


        معرفی کتاب Introduction to Algorithms: A Creative Approach
» 

کتاب الکترونیکی ساختمان داده‌ها


        معرفی کتاب آموزش الکترونیکی رایگان «ساختمان داده‌ها» به زبان فارسی با قابلیت دانلود

نوشته‌ها با موضوع محاسبات ریاضی

» 

ضرب زنجیره‌ای ماتریس‌ها


        بحث در مورد ضرب زنجیره‌ای ماتریس‌ها و روش پیاده‌سازی الگوریتم پرانتزبندی بهینه‌ی آن با روش تقسیم و حل و روش برنامه‌نویسی پویا
» 

ضرب استراسن


        آشنایی با الگوریتم استراسن برای محاسبه‌‌ی حاصلضرب ماتریس‌ها
» 

محاسبه‌ی دترمینان ماتریس


        بررسی روش‌های بسط لاپلاس، گاوس، فرمول تحویل و ساروس، برای محاسبه‌ی دترمینان ماتریس مربعی و پیچیده‌گی زمانی آنها
» 

محاسبه‌ی ضرایب دوجمله‌ای


        بررسی روش‌های مختلف محاسبه‌ی ضرایب دوجمله‌ای نیوتن یا ترکیب دو عدد با قطعه کد به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

دنباله‌ی اعداد کاتالان و محاسبه‌ی آن


        آشنایی با دنباله‌ی عددی کاتالان، کاربردها و روش پیاده‌سازی آن به زبان برنامه‌نویسی ++C
» 

دنباله‌ی اعداد فیبوناچی


        بررسی الگوریتم‌های محاسبه‌ی دنباله‌ی اعداد فیبوناچی و کارایی آنها

نوشته‌ها با موضوع مسأله‌های الگوریتمی

» 

مسأله‌ی کاشیکاری


        بحث در مورد مسأله‌ی کاشیکاری یا فرش کردن زمین با موزاییک به روش تقسیم و حل
» 

برج هانوی


        بررسی مسأله‌ی برج هانوی و روش‌های حل بازگشتی و غیربازگشتی آن به همراه کد به زبان ++C
» 

معمای هشت وزیر


        بررسی معمای هشت وزیر یا n وزیر و راهبرد عقبگرد برای حل مسأله

نوشته‌ها با موضوع ویدئوهای آموزشی

» 

ویدئوهای آموزشی کلاس Programming Challenges


        ویدئوهای آموزشی کلاس Programming Challenges شامل مباحث الگوریتم‌ها، ساختمان داده‌ها و ریاضیات محاسباتی برای آمادگی مسابقات برنامه‌نویسی
» 

راه حل سوالات مسابقه‌ی جهانی ACM-ICPC 2016


        راه حل سوالات مسابقه‌ی جهانی ACM-ICPC 2016
» 

دوره‌ی طراحی و تحلیل الگوریتم دانشگاه استنفورد


        ویدئوهای آموزشی دوره‌ی Algorithms: Design and Analysis دانشگاه استنفورد با زیرنویس انگلیسی